Skal jobbe som teamleder og strategisk rådgiver
Vi er super happy med å få på plass Camilla Sand, som skal jobbe som teamleder og strategisk rådgiver hos oss. Camilla har utdannelse i kreativ markedskommunikasjon fra Høyskolen Kristiania, og har vært i TRY Opt siden oppstarten i 2015.
– Vi har lenge sett etter noen som passer vår profil i god dag, spesielt med rådgiverbakgrunn. Camilla tar ikke bare med seg erfaring fra å jobbe i et stort markedsføringsbyrå, men hun har også erfaring med å jobbe med rådgivning for noen av de største merkevarene i Norge. Det gjør at vi får på plass en meget dyktig ressurs, og ikke minst en som passer perfekt inn hos oss i god dag, sier Leder for kundestrategi, Anders Berg.
Krsyningspunktet mellom strategi og kreativitet
Camilla har bakgrunn fra performance, men har for det meste jobbet i krysningspunktet mellom strategi og kreativitet, med hovedfokus på synergier mellom uttak i digitale flater. Etter åtte år i TRY tar hun nå fatt på å bygge et nytt markedsførings- og reklamemiljø mot Norgestoppen.
– Jeg synes det er noe veldig fint med forankringen til lokalsamfunnet, og at dette er noe man som byrå synes er viktig i jobben man gjør. Vi må sørge for at vi blir sett og lagt merke til i vårt lokalmiljø, før vi skal prøve å strekke grensene, også utenfor Asker- og Bærumsregionen. Dessuten er det utrolig spennende og gøy å få lov til å bli med på reisen til et selskap i vekst! Utover det så har jeg veldig tro på at alt kan læres eller forbedres så lenge man jobber med bra folk. Og der føler jeg at jeg har truffet blink, sier Camilla.
Camilla tar også med seg erfaring fra å jobbe med noen av de største merkevarene i landet, noe som styrker vår posisjon som er reell utfordrer til de store og etablerte nasjonale reklamebyråene.
– Jeg har fått lov til å jobbe med så mange fine og morsomme kunder. Hvis jeg skal trekke frem et par spennende merkevarer som jeg har jobbet tett og lenge med, så må det bli REMA 1000 og TINE. Jeg håper og at jeg kan få være med på å bidra til at vi posisjonerer oss enda sterkere som en attraktiv samarbeidspartner for både nye og eksisterende kunder i lokalsamfunnet, jeg gleder meg i hvert fall til å komme ordentlig i gang, sier Camilla.
Dette er et ledd i en prosess for å kunne styrke vår lokale tilstedeværelse, i tillegg til muligheten til å vokse på sikt. I den prosessen passer Camilla perfekt inn!
– Det skjer utrolig mye hos oss for tiden. Men å styrke den lokale tilstedeværelsen er fremdeles viktig for oss. Vi er veldig heldige som får på plass en som er med på å heve produktet, og som tar med seg erfaring som er sårt trengt for videre vekst. Vi får en ressurs som kommer til å sette en helt ny standard for hvordan vi jobber med våre kunder. Vi gleder oss stort, avslutter Anders Berg.