Bryn Byggklima skreddersyr løsninger og leverer tekniske anlegg som bidrar til et godt inneklima. Vi lagde et nytt oppsett for å presentere tjenestene på en enklere måte.
Vi beholdt de originale fargene, blå og rød, men la til flere farger som supplement til disse.
Nettside - visuell identitet
På den nye nettsiden er den nye visuelle identitet godt implementert. Bryn Byggklima har selv vært flinke til å ta i bruk det nye uttrykket i alle kanaler.
De nye grønnfargene på nettsiden skal symbolisere natur, vekst og balanse. Fargene kan også være forbundet med kunnskap og bærekraft, noe som passer fint med Bryn Byggklimas identitet.
Hjertelig takk til God dag for deres enestående arbeid med å utvikle vår nye nettside. Vi har verdsatt God dag sin rådgivende tilnærming, evne til å utfordre oss, og ikke minst at de har en lokal tilstedeværelse som gjorde det mulig å ha meningsfulle fysiske møter. Dette har resultert i at vi har fått et unikt og menneskelig konsept på vår nettside. Vi er stolte og fornøyde med hvordan vi nå fremstår.
– Caroline Dehn, markedssjef Bryn Byggklima