Asker Næringsforening kom til oss med ønske om å få en ny profil som bedre gjenspeiler hvem de er. Designprofilen fikk en sprek fargepalett og fonter som er mer tidsriktige.
Asker Næringsforening skal være en brobygger mellom bedriftene og kommunen, og tørre å ta kampen på vegne av medlemsbedriftene sine. De ønsker å ha en tydelig kommunikasjon sånn at det aldri er tvil om hva de gjør eller hvem de er.
Ny logo, farger og fonter
Den nye visuelle identiteten har som mål å øke relevansen for en yngre målgruppe og i tillegg ivareta de eksisterende medlemmene.
Den kreative løsningen med litt dristigere fargevalg og mer moderne typografi skal signalisere Asker Næringsforenings ønske om å være den foretrukne samarbeidspartneren for både eksisterende og nytt næringsliv i Asker.
Takk for fantastisk jobb, kreative innspill og proft samarbeid.
- Tone Malm Meinich Hvam, prosjektleder Næringsliv og Marked