Kunden kom til oss med ønske om å få en ny profil som bedre skulle gjenspeile hvem de er. Designprofilen fikk en sprek fargepalett og fonter som er mer tidsriktige.
Asker Næringsforening skal være en brobygger mellom bedriftene og kommunen, og tørre å ta kampen på vegne av sine medlemsbedrifter. De ønsker å ha en tydelig kommunikasjon slik at det aldri er tvil om hva de gjør eller hvem de er.
Nye farger og fonter
Den nye visuelle identiteten har som mål å øke relevansen for en yngre målgruppe og i tillegg ivareta de eksisterende medlemmene.
Den kreative løsningen med litt dristigere fargevalg og mer moderne fonter skal signalisere Asker Næringsforenings ønske om å være den foretrukne samarbeidspartneren for både eksisternde og nytt næringsliv i Asker.
Takk for fantastisk jobb, kreative innspill og proft samarbeid.
- Tone Malm Meinich Hvam, prosjektleder Næringsliv og Marked