god dag,

Konseptutvikling

Et godt konsept gir deg tydelig retning i kommunikasjonen din. Vi leverer konseptutvikling som sikrer at alt fra visuell identitet til kommunikasjon og markedsføring henger sammen.

God dag

Fra tanke til gjennomføring

rosa

Kreativitet

Vi utvikler konsepter med mål om å vekke interesse og etterlate et varig inntrykk hos målgruppen din. Vær konsekvent og bli gjenkjent.

Artboard

Strategi

Konseptene vi utvikler, er strategisk forankret i målene dine. Det gjør vi gjennom forståelse for identiteten til primærmålgruppen din.

quote big

Kvalitet

Å være fornøyd med det vi leverer, er kanskje den største grunnen til at vi trives på jobb. Vi sikrer et godt sluttresultatet, uansett om det gjelder annonsering, nettsider eller innholdsproduksjon.

Rød tråd

Et godt konsept er viktig for å differensiere deg. Enhetlig kommunikasjon styrker troverdigheten din, og gjør at vi kjenner deg igjen. 

Vi fokuserer på alle detaljene for å sørge for at konseptet ikke bare ser bra ut, men også fungerer i praksis.

Sånn utvikler vi konsepter

01 Innsikt

Vi starter med å forstå merkevaren og målene dine. Gjennom dialog og analyse identifiserer vi gode retninger for konseptet ditt.

02 Konseptutvikling

Med utgangspunkt i innsikten, utvikler vi konsepter som er målrettede og unike for merkevaren din.

03 Implementering og tilpasning

Når konseptet er ferdigstilt, hjelper vi deg med å implementere det på en måte som maksimerer effekten. Det kan være nettsider, film eller annen kommunikasjon.

04 Evaluering og optimalisering

Vi sørger for at konseptet holder seg godt og tilpasser det ved behov.

Bli kjent med oss i
God dag

Vi er gode venner og gode kollegaer. Det gjør at hver dag i God dag, er en god dag.

gode kollegaer
Johanne Skaatun
API Integrasjoner
gode kollegaer
Sara Hverven

Vil du ta en kaffeprat?

Contact Form

Flere tjenester

Vi fasiliterer for effektive brainstormingsøkter der vi skaper nye ideer sammen. Vi hjelper deg med å finne og videreutvikle strategier, sånn at du står støtt når du jobber med markedsaktivitetene dine.

Les mer om workshops og idéutvikling

Det finnes flere tilbydere av tilsynelatende identiske varer og tjenester. Hvorfor skal kundene velge deg? Mange har en ubrukt mulighet til å ta en posisjon. Hva gjør konkurrentene dine? Hva gjør de ikke?

Les mer om markedsanalyse