god dag,

Workshops

Mangler dere retning?

Å utvikle en god merkevarestrategi og konsepter som kan leve lenge, krever samarbeid. Vi trenger å bli kjent med deg. Gjennom workshops hjelper vi deg med å samle teamet ditt, se på mål, verdier, markedet og å finne muligheter for differensiering. Vi bruker kjente metoder for brainstorming og idéutvikling, og vi kommer til å utfordre dere.

workshops og ideutvikling

Vi tror på kreativitet, med strategisk forankring

rosa

Samarbeid

Vi skaper en trygg arena hvor alle kan bidra, gjerne fra ulike områder i bedriften din.

Artboard

Metodikk

Vi bruker kjente metoder og teknikker for brainstorming. Vi kommer til å utfordre dere.

quote big

Resultater

Målet er å sikre at strategien vi utvikler, er klar til å implementeres og skape verdi for dere.

Workshops. Hvorfor?

En workshop legger fundamentet for samarbeidet vårt. Det gjør at vi drar i samme retning før strategi, konsepter og kampanjer utvikles. 

Vi jobber tett med deg og teamet ditt for å forstå utfordringer og muligheter. Det er viktig at alle har en felles forståelse merkevaren deres.

Ta en prat med oss for å lære mer.

Sånn organiserer vi en workshop

01 Behovsavklaring

Vi kartlegger behovene dine og setter klare mål for hva vi ønsker å få ut av workshopen.

02 Gjennomføring av workshop

Vi leder teamet ditt gjennom en rekke spørsmål og øvelser. Dere trenger ikke forberede noe på forhånd.

03 Analyse og oppfølging

Etter workshopen oppsummerer vi resultatene og gir anbefalinger for veien videre.

04 Fra idé til handling

Vi hjelper deg med å få liv i strategien din.

Bli kjent med oss i
God dag

Vi er gode venner og gode kollegaer. Det gjør at hver dag i God dag, er en god dag.

gode kollegaer
Johanne Skaatun
API Integrasjoner
gode kollegaer
Sara Hverven

Vil du ta en kaffeprat?

Contact Form

Flere tjenester

For oss handler konseptutvikling om å finne paraplyer og rød tråd i kommunikasjonen din. Vi utvikler konsepter som skiller merkevaren din fra konkurrenter. Dette danner grunnlaget for produksjon av nettside, filmer, og annen kommunikasjon.

Les mer om konseptutvikling

Det finnes flere tilbydere av tilsynelatende identiske varer og tjenester. Hvorfor skal kundene velge deg? Mange har en ubrukt mulighet til å ta en posisjon. Hva gjør konkurrentene dine? Hva gjør de ikke?

Les mer om markedsanalyse