god dag,

Workshops

Mangler dere retning?

Å utvikle en sterk merkevarestrategi og konsepter som kan leve lenge, krever samarbeid. Vi trenger å bli kjent med deg. Gjennom workshops hjelper vi deg med å samle teamet ditt, se på mål, verdier, markedet – og å finne muligheter for differensiering. Vi bruker kjente metoder for brainstorming og idéutvikling, og kommer til å utfordre dere.

Vi tror på kreativitet – med strategisk forankring

rosa

Samarbeid

Vi skaper en trygg arena hvor alle kan bidra – gjerne fra ulike områder av bedriften din.

Artboard

Metodikk

Vi bruker kjente metoder og teknikker for brainstorming og kommer til å utfordre dere.

quote big

Resultater

Målet er å sikre at strategien vi utvikler, er klar til å implementeres og skape verdi for dere.

Workshops – hvorfor?

En workshop legger fundamentet for samarbeidet vårt. Det gjør at vi drar i samme retning før strategi, konsepter og kampanjer utvikles. 

Vi jobber tett med deg og teamet ditt for å forstå utfordringene dine og mulighetene i markedet. Dette gir oss en felles forståelse av merkevaren deres, avdekker utfordringer og muligheter og sørger for at strategien er forankret i virkeligheten.

Ta en prat med oss for å lære mer.

Sånn organiserer vi en workshop

01 Behovsavklaring

Vi kartlegger behovene dine og setter klare mål for hva vi ønsker å få ut av workshopen.

02 Gjennomføring av workshop

Vi leder teamet ditt gjennom en rekke spørsmål og øvelser. Dere trenger ikke forberede noe på forhånd.

03 Analyse og oppfølging

Etter workshopen oppsummerer vi resultatene og gir anbefalinger for veien videre.

04 Fra idé til handling

Vi hjelper deg med å sette strategien ut i livet.

Bli kjent med oss i
God dag

Vi er gode venner og gode kollegaer. Det gjør at hver dag i God dag, er en god dag.

Vil du ta en kaffeprat?

Contact Form

Andre tjenester

Konseptutvikling for oss handler om å finne paraplyer og rød tråd i kommunikasjonen din. Vi utvikler konsepter som får merkevaren din til å skille seg ut. Dette danner grunnlaget for produksjon av nettside, filmer, og annen kommunikasjon.

Det finnes flere tilbydere av tilsynelatende identiske varer og tjenester. Hvorfor skal kundene velge deg? Mange har en ubrukt mulighet til å ta en posisjon. Hva gjør konkurrentene dine? Hva gjør de ikke?